poniedziałek, 22 lutego 2016

Cześć! To ja!

Na pewno zorientowaliście się, że mam na imię Weronika :) Mam 18-ście lat, niedługo ( już w grudniu) skończę 19-ście - teraz czas mi leci bardzo szybko! Wręcz ucieka, dlatego piszę, że niedługo. Przede mną matura. 
Rozszerzona z biologii i chemii. Chyba powinnam zacząć już jakieś powtórki, ale robię mnóstwo innych rzeczy, tylko nie to. Uwaga - jednak zrobiłam już pierwszy krok! Książki i arkusze egzaminacyjne leżą na biurku i na mnie czekają.
Co będę studiować? Na to Wam nie umiem odpowiedzieć. Jest bardzo dużo ciekawych i fascynujących kierunków. Ja nadal szukam swojej drogi.  Może Wy znacie jakieś kierunki godne polecenia? :)

Mieszkam na przepięknej Warmii w Olsztynie. Lubię to miejsce. Jeśli będę musiała kiedyś je opuścić, często będę tu wracać. Nie wyobrażam sobie zostawić go na zawsze.

Moje zainteresowania? Tak jak wiecie ze wcześniejszego postu - ogromna fanka Zumby. Gdybym mogła, chodziłabym na zajęcia codziennie. To naprawdę uzależnia! Polecam ten rodzaj aktywności fizycznej wszystkim - starszym, młodszym, kobietkom i oczywiście także mężczyznom!!! 
Panowie, mówię poważnie. Wy także możecie odnaleźć w tym pasję.
Gotowanie także lubię. Zauważyłam, że mam różne fazy w tej dziedzinie. Na początku uwielbiałam przyrządzać obiady (najchętniej drugie dania),  potem zakochałam się w "smakach Azji", mikstury koktajlowe też u mnie zagościły, a teraz jestem wielką miłośniczką pieczenia tortów. Może z czasem pokażę wam moje "dzieła".
Nie mogę pominąć tego, że lubię kosmetyki. Od maseczek po szminki. Tutaj lubię dosłownie wszystko. Zakupy kosmetykowe? Czytanie ich składu pod kątem chemicznym -chemia w moim sercu jest i będzie. Ja to po prostu uwielbiam! Kosmetykowe maniaczki na pewno mnie teraz rozumieją :) 
A książki? Niemal każdego dnia mi jakaś towarzyszy. Czy to w autobusie jadącym do szkoły, czy to wieczorem przed snem,  czy podczas leniwej niedzieli. Tym "zaraziła" mnie mama, za co jestem Jej ogromnie wdzięczna. Książki naprawdę wiele wnoszą do życia człowieka i go rozwijają. Sama się o tym przekonałam.

To nie wszystko, jednak nie chcę Was zanudzać długimi postami, tym bardziej o mojej osobie. Stwierdziłam jednak, że może ktoś z Was chciałby wiedzieć z kim będzie odbywał miłą podróż przez tego bloga. Myślę, że tych parę słów wystarczy, abyście choć trochę mnie poznali. Może to Was zachęci do zostania ze mną na dłużej? :)




Jeszcze słówko do wielbicielek kosmetyków - kolejny wpis może Was zainteresować :)






Jeżeli macie ochotę zostać ze mną i śledzić moje wpisy 

to serdecznie Was do tego zachęcam 

i zapraszam!


                                                                                 Weronika


Ps. też prowadzisz bloga i chcesz, żebym go zobaczyła, a być może została  Twoją obserwatorką?  Zostaw komentarz  - na pewno do Ciebie wpadnę :)  


6 komentarzy:

  1. Może idż na chemię, potem możesz się wyspecjalizować w chemii kosmetycznej, to daje niezłe możliwości pracy... Ja studiowałam socjologię i teatrologię, ale w mojej rodzinie jest mnóstwo chemików :)
    Warmia jest rzeczywiście bardzo piękna i nie tak daleko do W-wy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przemyślę tę opcję :D Dziękuję bardzo za wskazówkę i za miły komentarz !

      Usuń
  2. powodzenia na maturze, dla mnie byłyby to chyba za trudne rozszerzenia

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwo nie jest, ale jestem wśród tych przedmiotów, które lubię :)

      Usuń
  3. Powodzenia na maturze :D Zachęcam do studiowania kosmetologii, biologia i chemia będą bardzo przydatne jeśli chodzi o ten kierunek :)


    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam pojęcia co doradzić ( młoda i nie doświadczona jeszcze jestem ) :/ W każdym razie powodzenia na maturze i wybrania dobrego kierunku studiów ;))

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń