poniedziałek, 8 lutego 2016

Coś na początek

Początki bywają trudne. Pierwsze wpisy na blogu także. Jednak dla mnie ( chyba) największą trudnością jest wytrwałość w tym, co zaczęłam. Ale nie poddaję się i w tym przypadku też nie będę się poddawać, będę "walczyła" o wzmocnienie mojej wytrwałości i z wielką chęcią będę dodawać wpisy dla moich czytelników - czyli dla Was, a także dla mnie, aby pokazać sobie, że potrafię. 


O czym będą wpisy ? Co będziecie mogli zobaczyć na moim blogu? 
- pewnie będzie trochę wpisów o babskich sprawach - ciuszki, kosmetyki ,
- możliwe, że będę miała ochotę poruszyć jakieś interesujące tematy - nie tylko związane z
kobietami ,
- muszę wspomnieć, że jednym z moich zainteresowań jest fitness i jestem wielką ZUMBA LOVER. Jeśli nadarzy się okazja, wspomnę i o tym ,
- jedzonko - kto tego nie lubi?  :) ,
- relacje, opinie, przeżycia  ,
W skrócie - będzie się tu pojawiać wszystko widziane moimi oczami.


Jest mnóstwo takich kont, różnych stron internetowych, aplikacji, gdzie możecie spotkać blogi, jak ten, który dopiero powstaje. Nie chcę skupiać się na jednej rzeczy, nie lubię ograniczeń. Mam ochotę pisać Wam o tym, co dla mnie ważne, co jest ciekawe, co sprawia mi przyjemność.




Jeżeli macie ochotę zostać ze mną i śledzić moje wpisy 
to serdecznie Was do tego zachęcam 
i zapraszam!


                                                                                 Weronika


Ps. też prowadzisz bloga i chcesz, żebym go zobaczyła, a być może została z Tobą na dłużej? 
 Zostaw komentarz  - na pewno do Ciebie wpadnę :)



2 komentarze:

  1. Koniecznie muszę zaobserwować:) Jeśli masz ochotę to też zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy obserwator ! :D Serdecznie dziękuję :)

      Usuń